اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

خیابان صابونیان بازار شوش

خیابان صابونیان بازار شوش

 خیابان صابونیان کجاست ؟

خیابان صابونیان (شهید عباس صابونیان) واقع در یکی از مناطق جنوبی تهران ( منطقه ۱۶ شهرداری ) جنب ضلع جنوبی میدان شوش قرار گرفته است. این بازار نزدیک به ده، دوازده سالی است که به صنف ظروف چینی و بلورجات اختصاص یافته است و بیشر مردم تهران و مهاجرین به این شهر آن را به بازار بلور فروشان می شناسند.  این خیابان روزانه محل تردد خیل عظیمی از مشتریانی است که از راه های دور و نزدیک برای خرید و انجام فعالیت های تجاری مربوط به کالاها و لوازم آشپزخانه به آنجا عزیمت کرده اند.

بازار روز ظروف کریستالی و چینی :

شما قبل از رسیدن به میدان شوش و راسته بلور فروش ها، کم و بیش مغازه‌ های بلورجات و چینی‌ فروشی ها را مشاهده می نمایید. این اصناف بخش مهمی از تردد این بازار را به خود اختصاص داده و تنوع بالایی از محصولات را به عرضه گذاشته است.

خیابان صابونیان بازار شوش

خیابان بلور فروش های تهران :

خیابان شوش و « راسته بلورفروش ها » مهم ترین بورس لوازم خانگی پایتخت به حساب می آید که در آن می شود هر نوع ظروف کریستال و بلور با تنوع و قیمت های مختلف پیدا کرد. تنوع در بازار شوش آنقدر زیاد است که هر فردی با هر سلیقه ای و البته با هر قیمتی می تواند از اینجا خرید کند. علاوه بر بلور و کریستال در این بازار انواع اجناس پلاستیکی و خرده ریزهای جانبی و  ظروف چینی، لوازم دکوری فانتزی، ظروف نگهدارنده غذا، اسباب بازی، ظروف و لوازم مخصوص کودکان، لوازم برقی منزل، لوازم پخت و پز، لوازم ریز آشپزخانه و هر محصولی که مربوط به دکوراسیون منزل و یا چیدمان جهیزیه عروس است یافت می شود

خیابان صابونیان کجاست؟

پاساژ ها و مراکز خرید فعال در خیابان صابونیان :

 پاساژها و مراکز خرید فعال در این بازار به دو صورت مدرن و قدیمی هستند که در بعضی از این پاساژ های قدیمی نه پله برقی وجود دارد و نه حتی طراحی و دیزاین مناسبی؛ اما برعکس پاساژهای مدرن بسیار خوب و جذاب ساخته شده اند و با خدمات رفاهی که به مشتریان خود میدهند باعث می شوند تا روزانه محل تردد و بازدید هزاران مشتری از اقصی و نقاط کشور باشد.  پاساژ و مراکز خریدی چون مجتمع تجاری الماس، مجتمع تجاری جهان، پاساژ شهرداری، پاساژ بلور و بازار کریستال نائی و مغازه های متعدد نبش این خیابان از جمله واحد های تجاری فعال در این راسته می باشند که نقش مهمی را در فروش و عرضه لوازم و ظروف آشپزخانه در پایتخت کشور ایفا می کنند.


لوکیشن خیابان صابونیان بر روی گوگل مپ :

درباره آبایی اسماعیل

مدیر انجمن _ علاقه مند به بازاریابی محتوایی

ارسال یک پاسخ