اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

کانال تلگرام بازار صالح آباد تهران

کانال تلگرام بازار صالح آباد تهران

کانال تلگرام بازار صالح آباد – عمده فروشی آنلاین

مشاهده روزانه جدید ترین محصولات و کالاهای عرضه شده در بازار عمده فروشی به وسیله تلفن همراه، یکی از مزایا و فواید شبکه های اجتماعی برای تمام کسانی است که به دلایل مختلف امکان مراجعه حضوری برایشان وجود ندارد. در این قسمت به معرفی کانال تلگرام بازار صالح آباد می پردازیم که با عضویت در آن می توانید در هر زمان و به صورت آنلاین از به روزترین محصولات عرضه شده در بازار عمده فروشی سرتاسر کشور دیدن فرمایید.

کانال تلگرام بازار صالح آباد سعی دارد تا با پوشش حداکثری محصولات فروشندگان فعال در بازار های تهران و حومه و همچنین دیگر تامین کنندگان، کارگاه های تولیدی، واردات و مراکز پخش در سرتاسر کشور به شما در انتخابی بهتر، خریدی بدون دغدغه و با کمترین قیمت های ممکن (بدلیل عدم وجود واسطه و فروش مستقیم) کمک نماید. همچنین شما می توانید با عضویت در کانال صالح آباد جدیدترین محصولاتی که در بازار عمده عرضه شده است را مشاهده نموده و همواره در خرید و یا فروش به مشتریان خود پیشگام باشید.

کانال تلگرام بازار صالح آباد تهران

محصولات عرضه شده در کانال تلگرام صالح آباد 

بازار صالح آباد تهران یکی از بزرگترین و کامل ترین بازار های لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه عمده پایتخت می باشد و شامل مجتمع های تجاری و فروشگاه های متعددی است که به عرضه محصولاتی نظیر : لوازم جهیزیه عروس، ظروف سرو و پذیرایی، لوازم کادوئی، ظروف آشپزی و لوازم آشپزخانه، لوازم التحریر، اسباب بازی، ظروف کودک، لوازم و ظروف دکوری، ابزارآلات، گلدان و گل مصنوعی و… می پردازند.

تنوع بالای این محصولات و قیمت مناسب آنها این امکان را فراهم نموده تا با هر قدرت خریدی، در این بازار به خرید لوازم و ظروف و وسایل مد نظر خود پرداخته و از جدیدترین کالا های روز بازار در منزل خود بهره مند شوید. لازم به ذکر است که بازار صالح آباد بخش وسیعی از بدنه ی فروش عمده و خرده ی محصولات و لوازم خانگی کشور را تحت پوشش خود قرار داده است. شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام صالح آباد علاوه بر تبلیغات محصولات خود، محصولات موجود در بازار ها را نیز مشاهده کنید.

سامانه تبلیغاتی عمده فروشی آنلاین صالح آباد

سامانه تبلیغاتی عمده فروشی آنلاین صالح آباد

سامانه تبلیغاتی عمده فروشی آنلاین صالح آباد به منظور پوشش کالا و اجناس بازار عمده و معرفی آن به عرضه کنندگان این محصولات در سرتاسر کشور و همچنین در جهت تسهیل مبادلات کالا، دسترسی به بازار گسترده و کاهش هزینه های طرفین مبادله راه اندازی شده است. عدم وجود واسطه در فروش محصول، خود به کاهش قیمت کالا و در نتیجه افزایش توان خرید و رشد اقتصادی بازار کمک می نماید. کاهش قیمت کالا و نزدیک شدن قیمت آن به نرخ حقیقی باعث رشد فروش، افزایش سود آوری، گردش مالی مناسب و راه اندازی چرخه ی اقتصاد خواهد گردید. ما بر آنیم تا با کمک متخصصین این امر و همچنین مشایعت و همراهی شما عزیزان در جهت تحقق این اهداف  برآئیم.

پذیرش آگهی و تماس با بخش بازاریابی :

عمده فروشی آنلاین صالح آباد در نظر دارد تا با پوشش حداکثری کالا و اجناس توزیع شده در بازار گامی مهم و ارزنده در جهت تحقق اهداف خویش برداشته و با کم نمودن فاصله عرضه و تقاضا و حذف واسطه های فروش و افزایش قیمت کالا ، شما را با قیمت های حقیقی و دست اول محصولات مواجه نماید و پروسه خرید را برای شما تسهیل نماید. شما فروشنده و عرضه کننده ی عزیز چنانچه تمایل به درج آگهی محصولات خود در سامانه تبلیغاتی صالح آباد را دارید لطفا بر روی این بخش کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

درباره آبایی اسماعیل

مدیر انجمن _ علاقه مند به بازاریابی محتوایی

دیدگاه ها ( 4 )

  1. بهترینید و پرطرفدار

  2. سلام شما لینک کانال عمده فروشان بازارهای تهران دارید؟

ارسال یک پاسخ