بهترین راهکارهای افزایش بازدید اینستاگرام

پرسش

سلام دوستان چه راهکاری برای افزایش بازدید پست و استوری اینستاگرام سراغ دارید؟

در حال پیشرفت 0
ناشناس 2023-08-21T11:34:57+04:30 31 پاسخ 113 بازدیدها 5

پاسخ ها ( 31 )

  1. درود بر شما، دوست عزیز اگر به دنبال روشی مطمئن برای افزایش بازدید ویو پست و استوری پیج اینستاگرام فروشگاه یا پیج شخصی خود هستید، مطالب زیر را به دقت معالعه کنید.

    چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم؟

    _ فالوور فیک (تقلبی) را حذف کنید.
    _ کپشن حرفه‌ای بنویسید.
    _ محتوای ویدیویی بسازید.
    _ خلاقیت داشته باشید.
    _ به صورت مداوم محتوا تولید کنید.
    _ از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید.
    _ بهترین زمان را برای پست گذاشتن پیدا کنید.
    _ با پیج‌های مرتبط تعامل داشته باشید.
    _ استوری‌ها را دست کم نگیرید.
    _ تقویم محتوایی درست کنید.
    _ محتوای خاص خود را تولید کنید.
    _ پیج اینستاگرام خود را تبلیغ کنید.
    _ کمپین و مسابقه برگزار کنید.
    _ هر چند وقت یکبار لایو برگزار کنید.
    _ موقعیت مکانی خود را قرار دهید.
    _ از داده‌های اینستاگرام استفاده کنید.
    _ از امکانات اینستاگرام بهره ببرید.
    _ بیو و پروفایل خود را طراحی کنید.
    _ برای چینش پست‌های خود طراحی داشته باشید.
    _ از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را لایک کنند و کامنت بگذارند.


    فالوور تقلبی ( فیک ) را حذف کنید.

    خیلی از افراد گمان می‌کنند که با خرید فالوور فیک می‌توانند زودتر به اهداف پیش‌روی خود برسند، اما این کاملا اشتباه است. زیرا این فالوورها نرخ تعامل پیج اینستاگرام را به شدت پایین می‌آورند. همچنین پست‌های صفحاتی که فالوور فیک دارند، وارد اکسپلور اینستاگرام نمی‌شود.
    اینستاگرام در نیم ساعت اولی که پست گذاشته‌اید، آن را به ده درصد از فالوورهای شما نشان می‌دهد. اگر تعامل خوبی از این ۱۰ درصد دریافت نکنید، باقی فالوورهای شما ممکن است آن پست را نبینند. به این ترتیب، اگر ۱۰ درصد اولی که پست را دیده‌اند فالوورهای فیک شما باشند، نرخ تعامل شما صفر شده و زحمتی که برای تولید محتوا کشیده‌اید، هدر می‌رود. بنابراین اول از همه فالوورهای فیک را از پیج خود حذف کنید تا بتوانید به افزایش بازدید اینستاگرام برسید.

    کپشن حرفه‌ای بنویسید.

    شما به وسیله‌ کپشن نویسی حرفه ای می‌توانید فالوورهای خود را به کامنت گذاشتن، سیو و لایک کردن پست تشویق کنید. به این ترتیب با افزایش بازدید اینستاگرام خود می‌توان مخاطب جدید را جذب و به لیست فالوورها اضافه نمود. برای نوشتن یک کپشن حرفه‌ای لازم است به چند نکته توجه داشته باشید:

    ۱ _ تأثیر جمله اول را در نظر بگیرید

    جمله‌ اول کپشن پست، باید توجه مخاطب را جلب کند و او را برای خواندن بقیه کپشن و دیدن پست تشویق کند.
    پس برای جمله‌ اول وقت بگذارید و جملاتی خلاقانه بنویسید.

    ۲ _ ایموجی مربوط بگذارید

    برای درگیر کردن مخاطب با پست و کپشن از ایموجی استفاده کنید.
    موضوع پیج شما می‌تواند خبری یا سرگرمی باشد.
    در هر صورت ایموجی‌های مرتبط با موضوع و محتوای شما باعث می‌شود تعامل بیشتری از طریق کپشن دریافت کنید.

    ۳ _ جمله آخر هم تأثیرگذار است

    در آخر کپشن از مخاطبان خود بخواهید که اگر از اکسپلور یا هشتگ پست شما را دیده‌اند، پیج را فالو کنند.
    در آخر هم پیج خود را منشن کنید و با یک کال تو اکشن از مخاطبان خود کامنت و تعامل دریافت نمایید.

    محتوای ویدیویی بسازید.

    طبق گفته کارشناسان و متخصصین این حوزه،در حال حاضر مخاطبان اینستاگرام، محتوای تصویری را بهتر از محتوای متنی می‌پسندند. پس اگر قصد دارید بازدید پیج و پست‌های خود را افزایش دهید، از محتوای ویدیویی غافل نشوید.

    خلاقیت داشته باشید.

    منظور از خلاقیت داشتن این است که در طراحی پست‌ها و نوع محتوایی که به کار می‌برید تنوع داشته باشید و تمام پست‌های خود را در یک موضوع یا با یک شکل خاص منتشر نکنید. داشتن خلاقیت باعث می‌شود تا ویو استوری و بازدید پست‌های شما روند صعودی داشته باشد و در نهایت منجر به افزایش بازدید صفحه‌ی شما می‌شود.
    برای مثال اگر شما پیج فروشگاهی دارید و در آن قرار است محصولی را عرضه کنید و فروش خود را افزایش دهید، اگر تمام پست‌های شما فیلم در مورد محصولاتی که قرار است بفروشید باشد، قطعا مخاطبان شما محتوای پیج را به صورت مداوم پیگیری نخواهند کرد زیرا به چشم یک فروشگاه به آن نگاه می‌کنند که هر وقت نیاز دارند به آن سر می‌زنند.

    به صورت مداوم محتوا تولید کنید.

    یکی دیگر از عوامل مهمی که باعث افزایش ویو پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید اینستاگرام خواهد شد، تداوم است. سعی کنید در هر شرایطی روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید.
    اینکه هر روز محتوای جدید منتشر کنید باعث می‌شود تا مخاطب هر روز شما را دنبال کند و در دنیای اینستاگرام که پر از محتواهای گوناگون است، شما را فراموش نکند. و مزیت دیگر این روش این است که باعث می‌شود تا هر روز بتوانید رفتار مخاطبان را آنالیز کنید و بهتر مسیر خود را مشخص کنید.

    از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید.

    هشتگ‌ها برای دسته‌بندی کردن محتواها از طریق کلمات کلیدی به وجود آمده‌اند و در شبکه‌های اجتماعی کاربرد زیادی دارند. استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوایی که تولید می‌کنید، می‌تواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود. برای هشتگ زدن چند نکته را به خاطر داشته باشید:

    ۱ _ هشتگ اختصاصی داشته باشید

    برای برند و کار خود هشتگ اختصاصی بسازید.
    از کلمات خاصی که به شعار و نام برند شما مربوط می‌شود در ساختن هشتگ‌های اختصاصی استفاده کنید.
    این هشتگ‌ها را کنار هشتگ‌های عمومی در پست‌های خود بزنید.

    ۲ _ هشتگ نامربوط به محتوا نزنید

    استفاده از هشتگ‌های نامربوط در اینستاگرام باعث می‌شود که پست شما اسپم تشخیص داده شود.
    این کار ممکن است بازدیدهای یک پست شما را افزایش دهد اما در بلندمدت، باعث افت شدید پیج شما خواهد شد.

    ۳ _ هشتگ تکراری نزنید

    اگز از یک گروه هشتگ نتیجه‌ خوبی گرفتید، دوباره از همان گروه هشتگ در پستی دیگر استفاده نکنید.
    اینستاگرام الگوریتمی دارد که هشتگ‌های تکراری را شناسایی کرده و پست‌های پیجی را که از هشتگ‌های تکراری استفاده می‌کند، تاپ هشتگ تشخیص نمی‌دهد.

    ۴ _ زیاد هشتگ نزنید

    بهتر است در پست‌های خودتان، تعداد زیادی هشتگ استفاده نکنید.
    بهتر است از ۸ الی ۹ هشتگ استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

    بهترین زمان را برای پست گذاشتن پیدا کنید.

    یکی دیگر از مهم‌ترین معیار های افزایش بازدید اینستاگرام، ارسال پست در زمان درست می‌باشد. پست‌های خود را در زمان هایی منتشر کنید، که بیشتر فالوورهای شما آنلاین هستند. در این صورت کاربران زیادی پست شما را خواهند دید.
    برای شناسایی بهترین زمان ارسال پست، به بخش insight در صفحه‌ی خود مراجعه کنید. در این صفحه می‌توانید رفتار مخاطبان خود و ساعات و روزهایی که بیشتر در اینستاگرام هستند را مشاهده کنید. همچنین در این قسمت مخاطبان شما از نظر جنسیتی، سنی و موقعیتی دسته بندی شدند که می‌توانید با استفاده از آنها محتوایی تولید کنید که مناسب و مورد پسند مخاطبان شما باشد.

    در ابتدای کار پیج سعی کنید با پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خود تعامل برقرار کنید. ایجاد یک ارتباط کاری مؤثر و تعامل با این افراد می‌تواند باعث افزایش فالوورها و در نتیجه افزایش بازدید اینستاگرام شما شود. حتماً پست‌های همکاران خود را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید تا آن‌ها نیز این کار را برای شما انجام دهند. همچنین با این کار پروفایل خود را در معرض دید فالوورهای آن‌ها هم گذاشته‌اید.

    استوری‌ها را دست کم نگیرید.

    استوری‌ها نقش مهی را در جذب مخاطبان به سمت پیج شما ایفا می‌کنند. چرا که وقتی مخاطب جدیدی وارد پیج شما شود، به اولین چیزی که دقت می‌کند، هایلایت استوری‌های شماست. پس در انتخاب دسته بندی هایلایت‌ها و اضافه کردن تمام استوری‌های خود به هایلایت دقت کنید تا بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
    اگر قصد دارید چند استوری پشت سرهم بگذارید، سعی کنید تا به نوعی آنها را برای مخاطب جذاب و سرگرم‌کننده کنید، وگرنه پس از بازدید از استوری اول از استوری شما خارج می‌شوند.
    در استوری راحت‌تر می‌توانید با مخاطب تعامل کنید و حتما از قابلیت‌های استوری مثل نظرسنجی یا پرسش و پاسخ آن استفاده کنید. فقط دقت کنید که بیش از حد این‌کار را انجام ندهید، وگرنه نه تنها باعث افزایش بازدید استوری شما نمی‌شود، بلکه بازدید استوری را کاهش می‌دهد.

    تقویم محتوایی درست کنید.

    با وجود تقویم محتوایی می‌توانید به خوبی اهداف خود را تعیین کنید و مشخص کنید که در کجای مسیر به چه چیزی برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام احتیاج دارید.
    برای درست کردن تقویم محتوایی هم کافی است تا برنامه‌ی پیج خود را برای چند روز آینده بنویسید و تعیین کنید که در هر بخش قرار است چه پست‌هایی و چه استوری‌هایی با چه هشتگ‌هایی منتشر کنید. تقویم محتوایی درست مثل نقشه‌ی راه است و از سردرگم شدن شما جلوگیری می‌کند.

    محتوای خاص خود را تولید کنید.

    تا جایی که امکان دارد از محتواهای دیگران کپی نکنید و محتوا جدید خلق کنید. اما اگر محتوایی را از منابع دیگر قصد دارید استفاده کنید، آن را کمی متفاوت کنید و آدرس منبع را نیز درج کنید.

    پیج اینستاگرام خود را تبلیغ کنید.

    بی‌شک در هر کسب و کاری تبلیغات، عامل بسیار مؤثری در دیده شدن و جذب مشتری است و پیج‌های اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنا نیستند. تبلیغ کردن باعث می‌شود تا مخاطبان پیج مرتبط با شما، به سراغ شما بیایند و اگر محتوای خوب و مفیدی تولید کرده باشید، شما را فالو کنند و باعث افزایش بازدید پیج شما شوند.
    یکی از پیج‌هایی که میتوانید جهت تبلیغات با بازدهی بسیار بالا و کاملا واقعی روی آن حساب کنید، پیج اینستاگرام بازار صالح آباد تهران به نشانی ( salehabadcom@ ) می‌باشد. با تبلیغ در این پیج شما میتوانید به دیده شدن هر چه بیشتر پیج خود، توسط فالوورای کاملا واقعی کمک کنید.

    کمپین و مسابقه برگزار کنید.

    برگزاری کمپین و مسابقه می‌تواند به ایجاد انگیزه در بین مخاطبان پیج شما شود و باعث می‌شود که کاربران و مشتریان حوزه شما برای اولین بار اسم پیجتان را بشنوند. همچنین برگزاری مسابقه باعث بالا رفتن تعامل پیجتان خواهد شد که این نیز یکی دیگر از معیار های ورود به اکسپلور اینستاگرام می‌باشد. البته برگزاری مسابقه قواعد و اصول خاصی دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید به افزایش بازدید اینستاگرام دست پیدا کنید. یکی از نکات مهم این کار، اعلام کردن مسابقه و قواعدش از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری است. همچنین در نظر گرفتن یک جایزه از میان محصولات و خدمات خودتان باعث جذب فالوورهای جدید و در نتیجه افزایش بازدید اینستاگرام خواهد شد.

    هر چند وقت یکبار لایو برگزار کنید.

    در مورد موضوعی که در پیج خود دارید، سعی کنید با متخصصان آن موضوع لایو برگزار کنید. لایو باعث می‌شود تا تعامل شما با مخاطبان بیشتر شود.
    اگر پیجتان کاری است می‌توانید در فرایند تولید و ارسال و یا انجام خدمات لایو برگزار کنید، این کار نه تنها بازدید پیجتان را بالا می‌برد بلکه اعتماد مشتریان را نیز جذب می‌کند.
    اگر پیج تفریحی دارید می‌توانید با گذاشتن لایو تفریحی کاربران خود را سرگرم کنید، این کار باعث وابستگی بیشتر کاربران به پیج شما می‌شود.

    موقعیت مکانی خود را قرار دهید.

    در پست‌هایی که منتشر می‌کنید، موقعیت مکانی خود را قرار دهید. قرار دادن موقعیت مکانی باعث می‌شود که افرادی که از موقعیت مکانی جستجو می‌کنند یا در نزدیکی موقعیت مکانی شما باشند بتوانند پست شما را ببینند و باعث افزایش بازدید از پست شما می‌شوند.
    مثلاً اگر در یکی از پست‌های خود تگ لوکیشن Tehranبزنید، پست شما در نتایج جستجوی تگ تهران نمایش داده خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر تگ لوکیشن explore یا explore.org بزنید، پست شما به اکسپلور نمی‌رود. رفتن پست‌ها به قسمت اکسپلور ربطی به گذاشتن تگ explore در لوکیشن ندارد و به افزایش بازدید اینستاگرام و افزایش نرخ تعامل بستگی دارد.

    از داده‌های اینستاگرام استفاده کنید.

    بعد از اینکه پیج کاری خود را راه‌اندازی کردید، هر پست یا استوری که بگذارید، اینستاگرام اطلاعاتی را در مورد آن پست یا استوری همچون reach، impression، تعداد لایک، کامنت، سیو، ارسال و تعداد افرادی که از روش‌های مختلف پست شما را مشاهده کردند، به شما می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید راحت‌تر رفتار مخاطبان را بررسی کنید و در محتواهای بعدی که در پیج خود می‌گذارید، سعی در بهبود آنها داشته باشید.

    از امکانات اینستاگرام بهره ببرید.

    فاکتورهای مهمی که اینستاگرام برای هر پست در اختیار شما قرار می‌دهد به چند دسته پست، پست آلبومی، لایو، آی‌جی تی‌وی، استوری و ریلز تقسیم می‌شوند. بهتر است از انواع مختلف محتوایی در اینستاگرام استفاده کنید و پیج خود را محدود به چند نوع نکنید. اینستاگرام برای پیج‌هایی که از همه امکاناتش در تولید محتوا استفاده می‌کنند، اعتبار بیشتری قائل می‌شود.
    سعی کنید که برای انتشار هر نوع محتوا، از قالب مناسبش استفاده کنید. مثلاً می‌توانید برای انتشار ویدیوهای کوتاه از ریلز و استوری و برای انتشار ویدیوهای بلندتر از آی‌جی تی‌وی و پست استفاده کنید. برای نشر وقایع روزمره یا مناسبت‌ها، بهتر است استوری بگذارید. برای ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان برنامه‌ای برای یک لایو ترتیب دهید و در نهایت برای همکاری با پیجی دیگر، پست مشترک یا لایو دو نفره گزینه مناسبی است.

    بیو و پروفایل خود را طراحی کنید.

    یکی دیگر از ترفندهایی که باعث افزایش بازدید پیج شما می‌شود، نوشتن بیو مناسب و تنظیم دقیق پروفایل است. اکثر افراد به ظاهر خیلی توجه می‌کنند و اگر ویترین پیج خود، یعنی پروفایل را به خوبی تنظیم نکنید فالوورهای زیادی نخواهید داشت. برای این کار نکات زیر را به دقت رعایت نمایید:

    ۱ _ عکس:

    عکس پروفایل باید هدف پیج را در یک نگاه به مخاطب منتقل کند.
    بهترین عکس برای یک پیج کاری استفاده از لوگو است، چرا که لوگو باعث افزایش اعتبار پیج شما می‌شود.
    همچنین بهترین اندازه برای عکس پروفایل ۱۸۰ × ۱۸۰ پیکسل است.

    ۲ _ نام و نام کاربری:

    در اینستاگرام علاوه‌ بر یوزر نیم، می‌توان یک نام هم برای پیج خود انتخاب کرد.
    این نام در بالای بیو و پایین یوزر نیم نشان داده می‌شود.
    این نام هم بیشتر از بیو به چشم می‌آید و هم در نتایج سرچ اینستاگرام لحاظ می‌گردد.
    بنابراین اگر این نام را به خوبی انتخاب نمایید، با استفاده از سرچ هم می‌توانید به افزایش بازدید اینستاگرام دست پیدا کنید.

    ۳ _ بیو:

    این بخش فرصت شما برای توضیح محتوای پیج خودتان در ۱۵۰ کلمه است.
    به این ترتیب مخاطب می‌تواند تصمیم بگیرد که شما را فالو کند یا خیر.
    انتخاب بایو اینستاگرام باید با دقت زیادی انجام شود.

    ۴ _ دسته‌بندی فعالیت:

    برای انتخاب دسته‌ فعالیت پیج خود، اول باید صفحه اینستاگرام خود را بیزینسی کنید.
    بعد از آن می‌توانید دسته‌بندی شغلی خود را انتخاب نمایید.

    ۵ _ دکمه کانتکت:

    بعد از بیزنسی شدن پیج می‌توانید اطلاعات تماس، ایمیل و حتی لوکیشن را در ابتدای پروفایل خود ثبت کنید.
    به این ترتیب مخاطب به شما اعتماد بیشتری خواهد کرد.

    برای چینش پست‌های خود طراحی داشته باشید.

    برای کاور پست‌های خود طراحی خاص داشته باشید. طراحی چینش پست‌ها ظاهر پیج شما را زیبا می‌کند و این زیبایی می‌تواند منجر به افزایش بازدید از پیج شما شود. البته این مورد، نکته ضروری نیست و اولویت در محتوایی است که تولید می‌کنید، اما به دلیل اینکه با دنیایی از کسب و کارها و محتواها سروکار دارید، این طراحی می‌تواند به نوعی مزیت رقابتی پیج شما باشد.

    از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را لایک کنند و کامنت بگذارند.

    بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد.

    0
    ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۱:۴۹:۴۷

    به نظرم برای اینکه بازدید پیج اینستاگرام بره بالا اول از همه باید مشخص باشه تو چه زمینه ای قراره فعالیت کنی و اینکه فکر کنم توضیحاتی که تو بیوگرافی نوشته میشه هم خیلی مهم باشه

    0
    ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۱:۵۹:۳۴

    به هیچ عنوان فالوور فیک نزنید برای پیج چندین سال پیش شاید جواب میداد ولی الآن پیج و نابود میکنه

    0
    ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۲:۰۷:۰۶

    والا شما خیلی کامل و جامع همه مواردو گفتین دیگه

  2. فقط اصلا فالوور فیک نخر چون اینستاگرام هوشمنده و جریمه ات میکنه و پیجت دیگه تو سرچ دیگران نمیاد که بتونن ببینن همه هشتگ هات هم بی فایده میشه

    0
    ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۳:۳۲:۲۲

    ساعت پیک اینستا روزی دو سه تا پست بذار مثلا ۸ یا ۹ شب که بازدید کننده ها زیادن. تو استوری هات نظر سنجی، هشتگ و … بذار. تو پست هات هم سوال بپرس کامنت بازدید پیج رو خیلی بالا میبره.

  3. چقدر کامل توضیح دادین ممنون👌

    0
    ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۵:۵۰:۵۵

    من پیج اکسسوری داشتم خیلی تلاش کردم که بازدید پست و استوری بگیرم ولی نمیشد. ممنون بابت نکته های خوبی که گفتید

    0
    ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۵:۵۶:۰۷

    من حال ندارم بخونمش یکی خلاصه ب من بگه چیکار کنم 👀

  4. به طور کلی برای بیشتر لایک و کامنت گرفتن و بازدید توی اینستاگرام
    باید تو ساعت معین هر روز پست گذاشت و استوری فعال بود، هفته ای چند بار ریلز گذاشت و پستای اسلایدی رو هم خیلی بیشتر میپسنده اینستا
    هشتگ گذاشتن هم در حد ۴-۵ تا میتونه کمک کنه

  5. چه راهکارهای خوبی برای افزایش بازدید پیچ اینستاگرام گفتید خیلی به دردم خورد ممنون 👌🙏

    0
    ۱۴۰۲/۶/۱۲ ۱۶:۰۱:۱۹

    بنظر من هر پیجی برای خودش یسری مشتری های خاص داره که بهتره از محتواهایی استفاده بشه که مناسب فالوور های همون پیجه

    0
    ۱۴۰۲/۶/۱۲ ۱۶:۰۶:۰۵

    بهتره از متخصص استفاده کنیم تا اینکه بخواییم خودمون دنبال راه کار باشیم برای پیج اینستاگرام

    0
    ۱۴۰۲/۶/۱۲ ۱۶:۰۸:۰۵

    پیج اینستاگرام به نظرم برای اینکه بهتر پیش بره بهتره یه پشتوانه سایتی داشته باشه

    0
    ۱۴۰۲/۷/۱۶ ۱۰:۱۸:۰۷

    ممنونم از این مطلب خوب🙏

ارسال یک پاسخ