اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

کانال تلگرام بازار شوش تهران

کانال تلگرام بازار شوش تهران

کانال تلگرام بازار شوش تهران 

مشاهده روزانه جدید ترین محصولات و کالاهای عرضه شده در بازار تهران به وسیله تلفن همراه، یکی از مزیت های بسیار کاربردی برای تمام کسانی است که به دلایل مختلف امکان مراجعه حضوری برایشان وجود ندارد. در این قسمت به معرفی کانالی می پردازیم که با عضویت در آن می توانید در هر زمان و به صورت آنلاین از به روزترین محصولات عرضه شده در بازار تهران دیدن فرمایید.

کانال تلگرام بازار شوش تهران (شوش مارت) سعی بر این دارد تا با پوشش حداکثری محصولات فروشندگان فعال در بازار و مجتمع های (مجتمع تجاری جهان، مجتمع تجاری نور و …) موجود در آن به شما در انتخابی بهتر، خریدی بدون دغدغه و با کمترین قیمت های ممکن ( بدلیل عدم وجود واسطه و فروش مستقیم) کمک نماید. همچنین شما می توانید با عضویت در کانال شوش مارت جدیدترین محصولاتی که در بازار عرضه شده است را مشاهده نموده و همواره در خرید و یا فروش به مشتریان خود پیشگام باشید. 

کانال تلگرام بازار شوش تهران

محصولات عرضه شده در کانال تلگرام بازار شوش تهران

بازار شوش تهران یکی از بزرگترین و کامل ترین بازار های لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه پایتخت می باشد و شامل مجتمع های تجاری و مغازه های بسیار زیادی بوده که به عرضه محصولاتی نظیر : لوازم خانگی برقی، ابزار و وسایل آشپزی، بلور و ظروف شیشه ای، لوازم دکوری و سلطنتی، لوازم قنادی و شیرینی پزی، لوازم بهداشتی و شخصی، سرویس های ظروف سرامیکی و آرکوپال، لوازم و وسایل آشپزی و … با برند های معتبر می پردازند.

تنوع بالای این محصولات و قیمت مناسب آنها این امکان را فراهم می نماید تا با هر قدرت خریدی، در این بازار به تهیه و خرید لوازم و ظروف و وسایل مد نظر خود پرداخته و از جدیدترین کالاهای روز بازار در منزل خود بهره مند شوید. لازم به ذکر است که بازار شوش تهران بخش وسیعی از بدنه ی فروش عمده و خرده ی محصولات و لوازم خانگی کشور را تحت پوشش خود قرار داده است. شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام بازار شوش تهران محصولات موجود در بازار های تهران (صالح آباد، بازار بزرگ، بازار مولوی و …) را مشاهده نمائید.

کانال پخش لوازم خانگی شوش تهران

نقش کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی در فروش محصولات

امروزه با توجه به وجود کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی در زمینه فروش محصولات مختلف، کمتر کسی حاضر است برای خرید محصول مورد نظر خود کیلومتر ها سفر کرده و با صرف زمان طولانی، به گشت و گزار در بازار بپردازد. عواملی نظیر ترافیک مسیر، هدر رفت زمان، ازدحام بازار، شرایط متفاوت جوی و هزینه های مربوط به حمل و نقل و … سبب کاهش اشتیاق به خرید مستقیم از بازار های شلوغ و پر رفت و آمد شده و خرید مجازی از طریق شبکه های اجتماعی و وبسایت های فروشگاهی جایگزین خریدهای مستقیم و پر دردسر گردیده است.

البته ناگفته نماند صرف بازارگردی و خرید برای افرادی، بدلیل شرایط کاری جزء لاینفک زندگی می باشد و این افراد مجبورند تا ساعت ها در این بازار ها فعالیت و گشت و گزار نمایند. همچنین از نقش کسانی که برای تفریح به این امر می پردازند نیز نمی توان گذشت.

بازار شوش تهران _ بزرگ، بی رقیب اما خسته کننده

دسترسی به بازار شوش تهران با وجود بزرگ بودن و کامل بودن کالای منزل و لوازم آشپزخانه، این روز ها با مشکلاتی همراه گردیده است. از جمله این مشکلات می توان به قرار گرفتن این مکان در محدوده ترافیکی طرح زوج و فرد اشاره کرد که پروسه خرید را با سختی همراه نموده است. 

لوکیشن بازار شوش تهران

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر راجع به بازار شوش تهران و اصناف فعال در آن کلیک نمائید.

 

درباره آبایی اسماعیل

مدیر انجمن _ علاقه مند به بازاریابی محتوایی

دیدگاه ها ( 4 )

  1. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم شما کانال های عمده فروشان لوازم آشپزخانه، اسباب بازی و لوازم التحریر دارید که فروش اینترنتی داشته باشند؟

  2. سلام میخواستم بدونم توی بازار صالح اباد با شوش قالب پلاستیکی برای شمع سازی پیدا میشه؟

ارسال یک پاسخ