اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

بازار صالح آباد تهران

بازار صالح آباد تهران

بازار صالح آباد تهران

بازار صالح آباد یکی از مراکز خرید کلی و عمده فروشی در استان تهران می باشد که به توزیع و پخش لوازم آشپزخانه، صنایع دکوری، لوازم کادویی، شلف و باکس دکوری، مجسمه های تزئینی،تابلو و قاب عکس، گلدانو گل مصنوعی ، اسباب بازی، ظروف سفالی و سرامیکی، ظروف آشپزخانه و دیگر خرد و ریز آشپزخانه و منزل می پردازد.
موقعیت مناسب از نظر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی و شخصی و همچنین تردد آسان و قیمت‌های مناسب محصولات در کنار تنوع بالای آن، از مزایای این بازار لوازم خانگی می باشد که این روزها مشتریان و خریداران زیادی را به سوی خود کشانده است.

بازار صالح آباد تهران کجاست ؟

اگر تا به حال به این بازار عزیمت نکرده باشید حتما مهم ترین سوال شما این است که؛ بازار صالح آباد تهران کجاست؟
بازار صالح آباد و موقعیت جغرافیایی آن واقع در جنوب غربی شهر تهران می‌باشد؛ و بدلیل قرار گرفتن در این موقعیت و نسبتا خارج بودن از محدوده شهری، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با خودروهای شخصی و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی نظیر خطوط مترو و اتوبوسرانی به راحتی به این بازار عزیمت کرده و خریدی آسان و با بررسی و دقت کافی را داشته باشید.
شما می‌توانید بدون قرار گرفتن در حجمه شلوغی بازار و به‌دور از مشکلات ناشی از حمل و نقل و جابجایی آن به منزل از بازار صالح آباد تهران خرید کنید.

آدرس‌ بازار عمده فروشان صالح آباد تهران

آدرس ۱ : بزرگراه آزادگان (غرب به شرق) – حد فاصل بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا(صالح آباد غربی) – خیابان شهید کلهر
آدرس ۲ : انتهای اتوبان تندگویان به سمت اتوبان بهشت زهرا بعد از پل شهید صنیع خانی – صالح اباد غربی خ کلهر
آدرس ۳ : انتهای اتوبان تندگویان، بعد از پل صنیع خانی، صالح آباد غربی

راه‌های دسترسی به بازار صالح آباد با وسایل نقلیه عمومی :

مترو :  ۱) ایستگاه مترو مولوی اتوبوس میدان محمدیه – شهرک رسالت | ۲) ایستگاه مترو علی آباد اتوبوس مترو علی آباد – شهرک رسالت
تاکسی : میدان بهمن (کشتارگاه) تاکسی‌های سر صالح آباد غربی
اتوبوس (BRT) : ایستگاه اتوبوس صالح آباد ابتدای خیابان شهید کلهر


 

  • جهت مسیریابی مستقیم به صالح آباد با پلیکیشن دلخواه روی دکمه‌ی آن کلیک کنید.

اینستاگرام بازار صالح آباد تهران

نمای کلی از خدمات رفاهی بازار صالح آباد :

رستوران، ساندویچی و کافی شاپ: در بازار صالح آباد تهران محیط هایی جهت سرو غذا وجود دارد که با نام های تهیه غذا و رستوران بن بست، رستوران سخاوت، رستوران خان بابا، کترینگ دلژین، تالار بابک و رستوران آراد است که دارای محیطی آرام و مناسب برای سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی می‌باشد. در این بازار دو فست فود با نام های فست فود کیقباد و فست فود تک خور می‌باشد و شما می‌توانید انواع ساندویچ و برگرها را در آنجا میل نمائید. همچنین برای سرو انواع نوشیدنی های گرم و خنک ما کافه های گلسرخ، ونیز و سنسو را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در این محیط های مطلوب به گفتگو و استراحت بپردازید.

 خدمات شهری و امکانات رفاهی: از خدمات شهری و مکان‌های مذهبی می‌توان به حسینیه کوراییمی ها، حسینیه علی بن موسی الرضا، مسجد چهارده معصوم، مسجد امام جعفر صادق، مسجد الله الصمد، مسجد الشهدا و پارک جنگلی افرا اشاره کرد که دارای فضایی مناسب برای استراحت، تفریح، بازی و سرگرمی خود و کودکانتان می‌باشند. همچنین در بازار صالح آّباد تهران شعبه های بانک شهر، بانک تجارت، بانک ملت به همراه خودپرداز قرار دارد از این رو شما می‌توانید تمامی امور بانکی خود را به راحتی در این شعب ها انجام دهید.

بازار بزرگ صالح آباد تهران همچنین دارای سوپر مارکت، دو داروخانه (دکتر جعفری و ناظری) و نانوایی بربری، نانوایی برکاتی، پمپ بنزین، کتابخانه عمومی، پارکینگ وسایل سنگین، سرویس بهداشتی و باشگاه ورزشی ATISAZ نیز می‌باشد که جهت رفاه هرچه بیشتر شما مشتریان و بازدیدکنندگان به خدمت گرفته شده است.


بازار صالح آباد تهران در نقشه گوگل مپ :

درباره آبایی اسماعیل

مدیر انجمن _ علاقه مند به بازاریابی محتوایی

دیدگاه ها ( 2 )

  1. ممنون از این اطلاعات کامل و دقیق، کاش بروزش کنید و اطلاعات جدید هم قرار بدین

ارسال یک پاسخ