اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

خیابان دشتبان زاده شوش تهران

خیابان دشتبان زاده شوش تهران

 خیابان دشتبان زاده کجاست ؟

شاید تا کنون برای شما نیز سوال شده باشد که خیابان دشتبان زاده کجاست؟

خیابان دشتبان زاده در تقاطع خیابان صابونیان واقع در یکی از مناطق جنوبی تهران ( منطقه ۱۶ شهرداری ) جنب ضلع جنوبی میدان شوش قرار گرفته است و انتهای این خیابان به خیابان ایوانی میرسد. در طول مسیر اصلی و کوچه های فرعی بازار، مراکز خرید و فروشگاه هایی در صنف لوازم منزل و ظروف بلوری است و روزانه مورد بازدید خیل عظیمی از مشتریانی است که از راه های دور و نزدیک برای خرید و انجام فعالیت های تجاری مربوط به کالا ها و لوازم آشپزخانه به آنجا عزیمت کرده اند.

مراکز تجاری فعال در خیابان دشتبان زاده

 نمای کلی از خدمات رفاهی خیابان دشتبان زاده :

در ابتدای خیابان دشتبان زاده دو رستوران به نام های باباحاجی و حاجی بابا است که دارای محیطی آرام و مناسب برای گفتگو و سرو انواع غذا های ایرانی و خارجی می باشد. خدمات و امکانات رفاهی برای بازدیدکنندگان این محل، مسجد علی ابن ابی طالب و بوستان میثاق است که دارای فضایی مناسب برای استراحت، تفریح، بازی و سرگرمی خود و کودکانتان می باشد. در این خیابان بیشتر مراکز و مجتمع های تجاری مربوط به اجناس منزل قرار دارد به همین منظور آن ها را به دو دسته تقسیم و در ادامه معرفی میکنیم.

خیابان دشتبان زاده شوش تهران

لوازم خانگی خیابان دشتبان زاده تهران :

خیابان دشتبان زاده در راسته بازار شوش، یکی مراکز مهم خرید لوازم خانگی پایتخت به حساب می آید.  فروشگاه ها و مغازه های واقع در این خیابان به صورت متمرکز در صنف لوازم خانگی کار میکنند به همین منظور محل مناسبی برای خرید ظروف و لوازم منزل برای جهیزیه ی عروس می باشد. در بازار شوش تهران علاوه بر بلور و کریستال، انواع اجناس پلاستیکی و خرده ریزهای جانبی و  ظروف چینی، لوازم دکوری فانتزی، ظروف نگهدارنده غذا، اسباب بازی، ظروف و لوازم مخصوص کودکان، لوازم برقی منزل، لوازم پخت و پز، لوازم ریز آشپزخانه، ظروف چوبی و هر محصولی که مربوط به لوازم منزل و یا چیدمان جهیزیه عروس است، یافت می شود.

مراکز تجاری فعال در خیابان دشتبان زاده

مراکز تجاری فعال در خیابان دشتبان زاده :

پاساژها و مراکز خرید فعال در خیابان دشتبان زاده شوش به دو صورت مدرن و قدیمی مشغول فعالیت می باشند که در بعضی از این پاساژ های قدیمی نه پله برقی وجود دارد و نه حتی طراحی و دیزاین مناسبی؛ اما برعکس پاساژهای مدرن بسیار خوب و جذاب ساخته شده و با خدمات رفاهی که به مشتریان میدهند باعث شده است تا روزانه محل تردد و بازدید هزاران مشتری از اقصی و نقاط کشور باشد. پاساژ و مراکز خریدی چون  مجتمع تجاری چوبینه ( در تقاطع صابونیان و دشتبان زاده )، مجتمع تجاری نور و مجتمع تجاری الغدیر ، مجتمع تجاری مهتاب، هایپر شاین، فروشگاه پارس و… از جمله واحد های تجاری فعال در این راسته می باشند که نقش مهمی را در فروش و عرضه لوازم و ظروف آشپزخانه در پایتخت کشور ایفا می کنند.


لوکیشن خیابان دشتبان زاده بر روی گوگل مپ :

درباره آبایی اسماعیل

مدیر انجمن _ علاقه مند به بازاریابی محتوایی

ارسال یک پاسخ